fredag 10 maj 2013

Kort till en tonåring!

Hej!

Jag har hakat på en utmaning inne hos That´s just so cute (so cute suprise 16). Uppdraget var att göra något till en tonåring. Jag får frågan ibland om jag kan göra ett kort till nån som fyller i tonåren och när jag frågar om de har några önskemål så är det ofta de säger att det får inte vara för gulligt. Så jag försökte göra ett sådant kort nu.

Här är mitt bidrag:


Det härliga papperet med skor på kommer från papirdesign. Det syns kanske inte på bilden men jag har klippt ut två par skor och fäst med distanskuddar så att de står ut lite från kortet.

Här hemma är det lite galet just nu. Jag och sambon ska till Stockholm hela helgen. I morgon kväll ska vi på Bruce!!! Som jag längtar!!!!! Så här packas det för fullt och förbereds för barnvakter och gud vet allt... Jag blir alltid så där trevligt (läs: otrevligt) stressad och lagom kul att ha att göra med när jag måste packa och tänka åt alla fem... Gah!!!! Så därför satte jag mig här framför datorn ett tag och bara kopplar av och andas.

Ha en bra helg för det tänker jag ha tillsammans med Bruce! 

Kram Åsa! 

4 kommentarer:

  1. Riktigt coolt tonårs kort! Snyggt! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Utrolig stilig kort! Jeg liker godt detaljene og teksten!
    Tusen takk for at du deltar hos TJSC!

    SvaraRadera
  3. Det arket er bare så stilig! Kjempe flott oppsett på kortet! Takk for at du tok utfordringen!

    SvaraRadera
  4. Stiiilig med skoarket! Takk for ditt bidrag :)

    SvaraRadera