torsdag 5 december 2013

Veckans skiss #49

Hej!

Det var väldigt vad tyst det har varit här inne den sista tiden... Har varit lite mycket bara. Men nu så kommer det lite livstecken. :-)

Jag har gjort ett bidrag till Veckans skiss. HÄR hittar du skissen. Jag vann faktiskt med min "party-tjejer" LO. Jättekul! Samma vecka blev jag också topp 5 på en internationell sida. Det behövde jag nu!


Nu ska vi titta på julkalendern och äta nybakade lussebullar (eller dom andra ska äta mina nybakade lussebullar och jag bara titta för jag tycker inte om saffran).

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig tolkning! Gillar den arbetade cirkeln.Och uj vad man längtar efter sol och värme nu!Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

    SvaraRadera
  2. Gratulerer :o)
    Kjempeflott lo i herlige farger, stilig bakgrunn!
    Ha en nydelig helg :o)

    SvaraRadera