lördag 10 maj 2014

Skissedilla -majskiss

Hej!

Underbara helg utan några planer alls. Så skönt! Förhoppningsvis blir det lite tid för scrap...

Jag har gjort ett bidrag till majskissen inne hos Skissedilla. Jag har chockat mig själv med att inte ha ett vitt cardstock som bakgrund denna gång.... ;-)


I år lyckas verkligen syrrans och mina ungar fylla år på "speciella" dagar. Wilmer, på bilden här, är syrrans yngsta och han fyllde sju år på påskafton, min Elliot fyller 12 på Mors dag och mina tjejer fyller 7 på Midsommarafton. 

Ha en trevlig helg! 

Kram Åsa!

3 kommentarer:

  1. Beautiful LO! Love the colors. Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    SvaraRadera
  2. Herlig side med flott bakgrunn!
    Kjempeflott ny header du har laget!
    Ha en fortsatt god helg :)

    SvaraRadera
  3. En skikkelig drøm av en LO! Digger den duse bakgrunnen du har laget og de flotte rammene!

    Asil@Skissedilla :)

    SvaraRadera