söndag 15 juni 2014

Scrap & Music #30

Hej!

Hjälp vilken scraptorka det råder här hemma. Jag vet inte vart lusten och inspirationen har tagit vägen. Nu har jag dock sommarlov och hoppas att jag hinner sitta lite mer och skapa. Då kommer nog inspirationen tillbaka också tror jag.

Idag har jag iaf försökt att få igång det hela lite med att göra en layout till Scrap & Music. Fattas bara annat när det var en av mina absoluta favoritlåtar som skulle finnas med i form av titeln eller en textrad, Suspicious Minds med Elvis. Here we go again blev min text som jag fick med.

Fotot är på min syster som försöker rymma ifrån kökstjänsten genom att dra av en låt, men se den gubben gick inte... 

Kram Åsa! 

4 kommentarer:

  1. You are so quick and so talented! Love your take on the skecth! Congratulations and thanks for sharing with us at Scrap&Music!

    SvaraRadera
  2. Awesome layout and great take on the sketch. Thank you for playing at Scrap & Music.

    SvaraRadera
  3. Great layout! I love how you tilted photos and elements: you gave the page a more playful take. Thanks for playing with us again, your work is always so inspiring!

    SvaraRadera
  4. WOWOW Beautiful love your elements !!

    SvaraRadera