måndag 17 november 2014

Julkort

Hej!

Min jukorts-skaparlust förvånar mig själv. Tidigare gjorde jag mest kort pga att någon beställde eller att jag själv skulle ge någon och många gånger kändes det som ett tvång.
Nu bara flödar lust och idéer och det tror jag beror på att jag har hittat min egen stil inom kortmakeriet.
Jag ville och trodde att jag hade en annan stil tidigare, den mer romantiska med blommor, spets och Magnoliastämplar. Men det är ju inte jag och det har jag kommit på nu. (Det är aldrig för sent att lära gamla hundar sitta.) Jag kände att mina enklare kort inte kunde visas eftersom det finns så många galet duktiga människor som gör dessa fina kort med massa dekorationer och fint målade motiv.
Jag kom över det också.... Så därför bombarderar jag er nu med mina julkort... :-)

En gran med "fågelnäbbs-vikning". :-) 

Kram Åsa! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar