torsdag 4 april 2013

Scrap-Perras skissutmaning v.14

Hej!

Hoppas påsken varit lika trevlig för er alla som för oss. Vi har varit ner till mina hemtrakter i nästan en vecka. Solen har strålat varje dag och vi har latat oss ute på isen flera dagar. Kommer lite LO så småningom med bilder därifrån.

När vi kom hem igår kväll var scrapsuget stort så jag satt mig ganska snart och letade lite utmaningar för att komma igång. Jag började med att haka på veckans skiss inne hos Scrap-Perra.


Jag gick lite nuts med stänken men men... Vimplarna är från ett October Afternoon papper som jag köpte hemma i Köping nu i påsk. Det visade sig vara ett väldigt bra inköp som passade perfekt till Webmosterhelenes härliga skiss denna vecka hos Scrap-Perra.

Fotot är från midsommarafton 2007. Då låg vi i Uppsala på neo med twinsen. Elliot fick bo hos syrran och hennes familj och det är vi väldigt tacksamma för så att han fick lite Happy days mitt i alla förändringar. Till vänster är det Elliot 5 år, sen kusin Hampus 3 år, Wilmer 2 månader och Magnus som är syrrans karl.

Tack för titten! Igår kom jag på att jag har haft min blogg i över ett år nu. Det var visst i mars 2012 som jag började. Kul har det varit detta år och jag tycker jag lär mig lite nya saker då och då. Jag är superglad över alla er som tittar in hos mig och för alla fina kommentarer.

Kram Åsa! 

5 kommentarer:

  1. Det där fina fotot på gulliga barn var ett tag sen.... Fotot är lika många år som jag varit gift med andra ord :-) Kramis från Helen!

    SvaraRadera
  2. Åhhh men du vilken snygg layout!!! Nu är jag supersugen att åka hem o bli lite crazy med mina färger!! Har inte gjort layouter på väldigt länge men det får nog bli en ändring på det! Tack för inspirationen och den fina kommentaren på min blogg!

    kram Christina

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Det blev ju jättesnyggt med stänken, gillart :) Gillar också hur du tar upp färgerna i fotot med dekorationerna på LO:n.
    Påsken har varit skön med en hel del pyssel, god mat, godis och umgänge. Solen har lyst över Uppsala med.
    Tusen tack för ditt beröm ... "blush"
    Du ska möjligtvis inte till Stockholm på lördag på den stora pysselträffen?
    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Jag tror nog ni kommer ångra er :) massor massor massor av butiker på plats att shoppa från, en härlig hotellhelg med Goa vänner (hotellet är fullbokat med nästan bara folk som ska på scrap & pearl) å massa massa människor som har samma intresse som en själv :) hör du vad jag försöker få dig att ångra dig redan nu :D

    SvaraRadera
  5. Vilken härligt färgglad layout!
    Tack för din kommentar inne hos mig. Du behöver inte använda YouDo-produkter för att delta i croppen.

    //Jenny

    SvaraRadera