fredag 5 juli 2013

Bidrag till skissedilla #217 och en vinst!

Hej!

Tråkigt väder=scraptid... :-) Jag blev glatt överraskad när jag kom in på bloggen och kollade blogglistan och såg att jag hade vunnit inne hos Veckans skiss. Såååå kul!!! Det var med layouten på mig och Elliot med mitt favoritfoto just nu, så det var extra kul.

Har gjort ett bidrag till Skissedilla. Här finns skissen man skulle följa.


Det blev ett foto från i vintras men det kan ju passa en ruggig dag som denna. Har mistat bakgrunden, använt gesso och masker och stämplat med lite olika stämplar här och var.

Nu ska jag gå ut och dansa någon sorts soldans och hoppas att den vågar sig fram...

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Hi there! Lovely picture :) And this combo of craft, white and black is so-oo nice! Well done :)

    SvaraRadera
  2. Oh! This is so wonderful... I love it!
    Thanks for playing along with Skissedilla!

    SvaraRadera