måndag 29 juli 2013

Veckans skiss tema semester

Hej!

Vilka underbara dagar med sol och bad vi har haft. Tänk om hela sommaren kunde vara så här, då skulle batterierna vara ordentligt laddade inför hösten.

Idag lämnade jag värmen en stund och satt mig i min svala scrapvrå och gjorde ett bidrag till Veckans skiss sommarutmaning. Det skulle vara temat semester och man var tvungen att ha med minst 3 foton.


Mina bilder är från när Elliot var i Barcelona för två månader sedan. Det blev en semester med sol, bad och kanske det viktigaste en fotbollsmatch.

Jag har använt mig av material från mitt senaste Studio Calico paket. Har lånat nån grej från föregående paket och sen satt dit en biljett från Tim Holtz och lite washi tejp.


Lite kul att ha ett mönsterpapper som bakgrund eftersom jag nästan aldrig har det utan mest kör på vit CS.

Kram Åsa! 

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt snygg tolkning! Härliga bilder och kul med dekorationer som förstärker resetemat. Tack för ditt fina bidrag till vår sommarutmaning på Veckans Skiss!

    SvaraRadera
  2. Underbar LO med mjuka färger och fina dekorationer. Tack för ditt bidrag till vår sommarutmaning.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig layout du har gjort. Fin!

    SvaraRadera