lördag 25 januari 2014

TJSC - So cute surprise

Hej!

Jag fortsätter enträget med mina sommarbilder och inbillar mig att vinter snart är slut... ;-)

Det här är mitt bidrag till TJSC - So cute surprise. Man skulle inspireras av en norsk visa om en fågel och ett färgschema.


Jag har en fågel med på min layout i form av en and. Mina tjejer och deras kusin hade varit ner och badat i Mälaren en dag i somras och när dom gick hem så vankade anden efter hela vägen, tätt bakom. Sen ville den liksom inte lämna barnen mer den eftermiddagen. Den flög iväg en stund men kom snabbt tillbaka.
Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Herlig LO! Liker vimplene dine i toppen av siden, og malings spættene

    SvaraRadera
  2. Herlige farger og masse fine detaljer. Tusen takk for et nydelig bidrag til utfordringen!

    SvaraRadera