söndag 2 februari 2014

Veckans skiss #4

Hej!

Har härlig energi efter att ha spenderat gårdagen på en scrapträff. Det är så kul med dessa träffar där man får träffa likasinnade, skratta och vara kreativ. Jag hann göra fyra layouter och ett kort. Känner jag mig nöjd med. Huvudet är ganska trött när man kommer hem sen. (Pst... Maria du får komma och låna lite cs om du behöver. ;-) Förstår inte hur alla kunde vara slut...)

Jag gjorde ett bidrag till Veckans skiss bl.a.


Jag älskar det här fotot på Ebba när hon ca 1,5 år gammal står och låtsaspratar i telefonen och läser reklamen på tv.
Med tanke på kläderna skulle man kunna tro att det är ett foto från 70-talet... Men jag tokgillade den färgkombon (och ville ta upp den i layouten också). Tyvärr fick jag då ofta frågan om mina pingpongbollar var pojkar... :-)

Nu ska jag iväg och hämta sonen som varit borta och spelat bandy hela helgen, vilket borde vara förbjudet att vara borta så länge från sin mamma... Antar att det bara är att börja vänja sig.

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Va härlig den blev denna Lo, trots lite problem med vindsnurran ;-) Sorry!!
    Tack, jag kanske hör av mig om cs :)) Man brukar ju säga först till kvarn... eller hur?! Jag ska sätta mig en stund nu och hoppas få åtminstone en Lo gjord. Vi får väl se hur det blir....
    kramen

    SvaraRadera
  2. Kjempeherlig! Flotte farger og flotte elementer du har pyntet med, herlig bilde!
    Ha en fin uke :o)

    SvaraRadera