fredag 3 oktober 2014

Aum

Hej!

Det är FREDAG!!! Det kom ganska lägligt måste jag säga. Jag älskar mitt jobb men ibland tar energin slut när man ger så mycket av sig själv hela tiden. Så vilken tur att jag ska ha "en-ladda-batterierna-helg" med mina kära scrapvänner. Hela dagen i morgon ska jag på scrapträff  och jag har nu ägnat senaste 1,5-2 timmarna med att packa alla saker som ska med. Jag har verkligen utmanat mig själv med packningen denna gång eftersom jag ofta får lite pikar om min stora packning... :-)

Igår hann jag göra en layout till That just so cute´s utmaning So cute surprise. Det är en färgutmaning. Klicka HÄR för att komma till utmaningen.

Fotot är på Elsa från en kväll i somras när hon hoppar studsmatta. Gillar verkligen detta foto och för rättvisans skull kommer det layouter på syskonens hopp också inom en snar framtid. 

Nu tänker jag med GOTT SAMVETE lägga mig i soffan och frossa i lite mattidningar!

Trevlig helg!

Kram Åsa!

1 kommentar:

  1. Herlig LO! Likte papirposen du har brukt i bakgrunnen :) Takk for ditt bidrag

    SvaraRadera