måndag 30 november 2015

En liten butik!

Hej!

I sista sekund kommer mitt bidrag till En liten butiks novemberutmaning som är en "använd PL-kort utmaning". 
Det är i sista sekund för att jag uppdaterade min dator i helgen till windows 10 och det var det absolut sämsta jag har gjort. Jag sitter och svär mig blå (vet att det inte hjälper men det känns bättre så) över att fotohanteringen är helt urusel!!!!!!!!!!!! Längesen jag var så här arg. Jag vill skrika och sparka runt mig som ett litet barn... Det här kommer att sluta med att jag trycker i mig en hel påse Kinapuffar. Tack så mycket skitwindows för att ni förstör beach-16 också!!!!
Så nu är det sagt!

Så här blev mitt bidrag iaf:


Eftersom vi bor i ett land där det är ljust i ca 3 minuter om dagen så är det superkass kvalité på fotot också. Ni hör att jag skulle behöva två påsar Kinapuffar för att rädda det här humöret. Ni ska slippa höra mig gnälla och vara arg. Lovar att återkomma med ett trevligare inlägg nästa gång. 

Kram Åsa!



3 kommentarer:

  1. Så härligt romantisk och skir LO! Mycket fin!

    SvaraRadera
  2. Trots din ilska har du skapat vackert vackert!! :) Kram Anna :)

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin och romantisk LO du gjort. Min man uppdaterade just till windows 10 och jag har inte hunnit använda datorn sen dess förrän nu så jag kanske svär snart jag med:) Tack för att du är med och tävlar hos En Liten Butik. //Cissi

    SvaraRadera