tisdag 3 november 2015

Veckans skiss och Kortskissen

Hej!

Efter att ha legat totalt däckad i över ett dygn så ser jag ljuset i tunneln idag. 
Därför tänkte jag visa er lite alster och hoppas att ni blir inspirerade till lite skapande. 
Först ut är Veckans skiss där jag står för skissen denna vecka. 
Jag älskar enkla, avskalade skisser där det finns mycket utrymme till egen tolkning. Hoppas att ni gillar den och blir inspirerade till att tolka. 



Näst ut är Kortskissen där jag har gjort en helt vit tolkning. Tyvärr gör sig inte dessa helvita kort så bra när man fotar tycker jag. 


Hoppas ni känner ett scrapsug nu!

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Oh GOSH! Both these are stunning....love the white on white card.....& your page.....that die cut 'flower'....really works well with your design. YUMMY!!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin skiss du gjort, jag gillar också de där enkla skisserna även om mina tolkningar inte alltid blir enkla. Din egen tolkning är så vacker och vilken fin titeltext. Kortet är ju också underbart vackert! Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera