fredag 23 mars 2012

Tävlingsbidrag

Jaha då ska jag för första gången skicka in något som jag har gjort till en tävling. Det är Kortskissen som fyller 5 år och har en massa rolig utmaningar av olika designers. Detta kort är till Lilla07ans utmaning: "Gör ett kort med en annorlunda hälsning".

Så här blev mitt bidrag.


Detta är väl inte riktigt den stilen jag brukar ha på mina kort men kul att göra något annat ibland. Det är svart cardstock som kortbas och det bruna papperet är från Canvas Corp (tror jag visst att det hette). Plasten är från Hambly. Stämpeln är från RoxStamps och så har jag stansat ut stjärnorna med min cuttlebug. Tag från Pappershuset i Hudik och snöret är från en finfin inredningsbutik som vi har här i Edsbyn, Camilla´s Corner. Lite punchinella och rhinestones har jag också använt mig av.



Hoppas ni får en skön helg ute i det varma vädret!

                               Kram Åsa!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Även om det inte är din stil så är det MIN stil. Ett underbart kort helt i min smak. Och med en hälsning som gör att i alla fall jag drar på smilbanden.
    Roligt att du ville vara med i min utmaning. Klart du ska fortsätta skicka in alster till tävlingar.
    Kram /Maria

    SvaraRadera