måndag 13 maj 2013

Lite obloggat

Hej!

Har haft en härlig helg i Stockholm som kröntes med Bruce Springsteen konsert på lördagen. Det var en fantastisk konsert!!! Jag är lite lyrisk än...

Satt och bläddrade bland mina foton och hittade denna LO som jag gjorde någon gång i januari-februari och som jag inte "hunnit" blogga ännu.


Titeln Trött, tröttare, tröttast är ganska talande för hur det var när bruttorna var så här små och det var ALLTID mor som var den som var tröttast... Här har de skrikit sig till sömns och jag försöker andas så försiktigt som möjligt för att inte väcka dom... Så här låg vi ofta och det kunde bli några timmar eftersom vi var så glada att dom äntligen sov lite och inte skrek. Rumpan var hyfsat bortdomnad när jag skulle resa mig kan jag säga... :-)
Nu när dom är snart är 6 år har vi fått betalt för deras två första år när de inte sov något. Nu sover dom bra och kan sova länge på morgnarna, det tackar vi ödmjukast för!!!

Kram Åsa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar