måndag 17 juni 2013

Äntligen veckans skiss igen!!!

Hej!

Pustar ut efter en galet intensiv men rolig helg. I fredagskväll träffades vi några tvillingmammor och åt och drack lite vin, i lördags var det 3x40 års fest och på söndagen hade mina tjejer 6-års kalas. Så det var livat värre med 14 barn här och regnväder ute...

I torsdags när jag äntligen satt och scrapade lite igen gjorde jag en LO till Veckans skiss igen. Jag var en trogen anhängare till deras skisser ett tag så det känns sååå skönt att "vara på banan" igen ;-) Titta in här för att se hur skissen såg ut.


Jag har använt mig av papper från ett Studio calico kit som bara har legat och väntat på att bli använt... :-)

I år var det äntligen tjejernas årskull som fick börja med fotbollsträning. Som dom har längtat och tjatat. Så klart var mamma tvungen att föreviga första träningen.

Kram Åsa! 

6 kommentarer:

  1. Åhhh så himla fin LO!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Blir så glad när jag ser att du är på G igen =)) Och vilka layouter du levererar...du kommer ta hem det här.
    kramen till dig

    SvaraRadera
  3. Superfin LO. Så många fina dekorationer du fått med och det obligatoriska snöret, Nice. Tack för att du hänger på VS.

    SvaraRadera
  4. Härlig färginjektion med snygga dekorationer! Tack för ditt fina bidrag!

    SvaraRadera
  5. Utrolig friske og flotte farger!! Liker klammene du har brukt og malingssplættene! Takk for supert bidrag!

    SvaraRadera
  6. Grymt snyggt, färglatt och lager på lager. Kul att se dig igen :) Tack för ditt fina bidrag!!

    SvaraRadera