söndag 22 december 2013

Lillblomman skissar-december

Hej!

Hur har ni det mitt i julstöket? Här känns det just nu iaf rätt så avslappnat. Har nyss kokat två omgångar med knäck, den ena hård/seg så att man riskerar att inte kunna öppna munnen på ett tag om man äter den och den andra ganska mjuk så jag hoppas att det ska passa allas smaker...

Jag har äntligen hunnit ta mig lite tid att scrappa idag på förmiddagen. Det blev en layout till Lillblommans utmaning i december.


Fotot är ganska precis 6 år gammalt och från tjejernas dopdag. 


Misstänker att detta är sista inlägget innan jul så jag vill passa på att önska alla mina läsare en riktigt God Jul och tack för alla era besök och fina kommentarer här inne hos mig.

Kram Åsa! 

3 kommentarer:

  1. Her er det mer stress i hodet enn det egentlig trenger å være ;o)
    Kjempesøt lo!
    Ønsker deg og dine en flott jul :o)

    SvaraRadera
  2. Men så söta de är!!! Bedårande och layouten också! Tack för att du är med den allra sista utmaningen! Kram!

    SvaraRadera