tisdag 6 maj 2014

Gästdesigner hos Veckans skiss

Hej!

Den här veckan är det jag som har ritat skissen inne hos Veckans skiss. Det är så kul att jag blev tillfrågad eftersom det är en av de sidor som jag är en trogen följare av sen länge och som jag lämnar in bidrag till nästan varje vecka.

Om du är nyfiken på min skiss och att läsa min intervju så titta in HÄR. Jag hoppas att du blir inspirerad av skissen och vill lämna in ett bidrag den här veckan.

Så här blev min egna tolkning av min skiss:


Kram Åsa! 

1 kommentar:

  1. Hej Åsa =)

    Vilken under bart fin LO som vanligt och vilken jätte fin skiss för oss andra att tolka ;) Roligt att att använda tråd på LO det glömmer jag ofta bort när jag scrappar. Tack för fin inspiration även här inne på din fina blogg!!

    Många kramar från Sandra!!

    SvaraRadera