lördag 24 januari 2015

Enjoy every minute!

Hej!

Lite scraplust kröp över mig så här på lördagseftermiddagen. Jag letade upp en skiss som jag gillade och så blev det ett kort i CAS-stil. Jag gillar ju att skapa dessa "rena" kort. De ser ju inte alltid så arbetade ut men jag tycker att det ibland kan vara svårare att göra dessa än andra. Allt blir ju liksom så synligt och det känns viktigt att allt hamnar på "rätt" plats.

Freshly made sketches är sidan som står för skissen idag.


Så här ser skissen ut som man ska tolka:


Kram Åsa! 

4 kommentarer:

  1. Såå snyggt Åsa!! Ja sannerligen är det inte särskilt enkelt med CAS kort eller LO men du behärskar ju även det med bravur! Kram Anna
    ps. har ju som du märkt bytt till blogger, säg till om du ser eller märker att jag gör nå tok!! = GILLAS!! :) Skrev detta i svaret på din kommentar i min blogg oxå men du kanske inte ser det :) ds

    SvaraRadera
  2. This is such fun! Love the pops of color and the pinwheel is cute! Thanks for joining us at FMS!

    SvaraRadera
  3. Great card! Love that white background and super fun pinwheel! The enamel dots are such a great addition! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    SvaraRadera
  4. cheap already grabbed her hand, unable to utter a word, ray ban aviator sunglasses sale honestly followed cheap out ray ban sunglasses sale australia of the night market. Blue Mother said wiping the sweat quickly sold out, ray ban sunglasses outlet australia I went home for a while, you go around it. Want to ray ban sunglasses sale australia say anything, ray ban sunglasses sale australia Mother cheap ray ban sunglasses australia could not bear his own exertion, filial child always appreciate their parents toil.

    SvaraRadera