torsdag 15 mars 2012

Mina barn

Har min lediga dag idag så jag har scrapat lite, umgåtts med mina barn och hunnit luncha med en vän. Känns som en bra dag!

Tänkte visa den sista LO från scrapträffen i helgen. Den är på mina tre barn.


Fotot är inte det bästa jag vet... Jag har gjort den efter en skiss från Pencil Lines. Papperen är från Panduro, My Mind´s Eye och Pinkpaislee. Biljetten är Tim Holtz och alfabetsstickers från BoBunny. Borderpunchen fick jag låna av snälla Sandra (tack). Blomman har jag gjort av div. spillpapper.




Kortet tog jag i höstas och det var en kall dag så det var svårt för barnen att slappna av och se "naturliga" ut på korten... Ebba gillade inte att det tog sån tid för mamman att få några kort som hon var lite nöjd med. Det syns att hon frös (Ebba är i mitten).

Ha det bra!

                           Kram Åsa!

3 kommentarer:

  1. Så fint Åsa! Och jo korten är visst jättebra. :-)
    Ha en trevlig helg!
    Kram Maria E

    SvaraRadera
  2. Den här blev ju kanonfin =))
    Lite avis på er torsdag, lät som en mycket trevlig dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker jätte mycket om det här LO på dina vackra barn =)
    Kul att ni tycker om mina punchar det är bara roligt att få hjälpa till med något. Ha en bra kram!

    SvaraRadera