lördag 31 mars 2012

Påskkort

Hej!

Tack för de fina kommentarerna jag fått på det jag har gjort. Så kul att läsa!
Har haft noll inspiration de senaste dagarna men har lyckats få ihop ett påskkort iaf. Inte det mest avancerade men men :-)


Var till Hudik härom dagen på världens tråkigaste föreläsning så som tröst stannade vi på Pappershuset och shoppade lite papper och annat smått och gott. Då köpte jag detta papper som är från Reprint. Har använt båda sidorna av det. Bakom sitter det ett bibelblad. Blommorna och bladen är från WOC. Stämpeln är från stampendous, tror jag det hette, och jag har färglagt den med mina promarkers. Swirlarna är också nyinköpta och från Sizzix. Spetsen köpte jag i somras på Tygstugan i Mora. Det blev ett dyyyyyyrt besök. Jag skulle in och köpa lite band och spets bara men blev visst MYCKET band och spets :-)



Ska försöka hitta lite inspiration och ta tag i mina grundade påskägg så att dom blir klara FÖRE påsk... Har haft en skön pratstund med en vän över en fika idag så kanske får en liten kick nu. Hoppas ni får en fortsatt skön helg (UTAN nå mer snö tack!).

                              Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Ditt ägg är helt ljuvligt underbart fint! Kortet likaså ;)
    Du undrade över färgläggning, och jag har en demo om hur man färglägger med promarkers och mcp-teknik i bloggen min...kika här:
    http://asamia.blogg.se/category/demonstration.html

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten kylling och snyggt kort oxå. Hoppas inspirationen kommer krypande snart.

    kramen

    SvaraRadera