söndag 11 augusti 2013

En liten butiks skissutmaning i augusti

Hej!

Tänker fira mina sista timmar av lovet med att åka på Eva Dahlgren i Freluga ikväll (kolla in hemsidan här). Har ni inte varit där så är det väl värt en lång resa dit och lyssna på någon bra artist. Förresten allt blir bra där. Det är en sån mysig och nästan magisk stämning. Tyvärr så vräker det ner idag men det är bara att hoppa i stövlar och regnkläder :-)

Idag tänkte jag visa mitt bidrag till En liten butiks skissutmaning i augusti.


Ordet bumblebee är mitt favoritord på engelska. Det är så härligt på nåt vis. Så blev så lycklig när jag lyckades fånga en humla på bild här i sommar. Visste direkt vad rubriken till den bilden skulle bli.

Jag har använt mig av papper från mitt senaste kit från Studio Calico.

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig och stilren tolkning du har gjort!
    Roligt att du har tolkat min skiss inne hos En liten butik!
    Kram Katja

    SvaraRadera
  2. Åh så snyggt! Läckert gjort med den svarta misten, och med de stämplade (eller ritade??) hexagonerna!
    Vad roligt att du fick användning för sakerna i paketet du vann hos Veckans Skiss' sommarutmaning! (Ja, inte på den HÄR layouten menar jag, men jag syftar på din kommentar i MIN blogg häromdan! ;-))
    Kram!

    SvaraRadera