onsdag 31 juli 2013

TJSC: She´s so cute 36

Hej!

Har just kommit inspringandes efter en störtskur som liksom kom från ingenstans. Vi hade alla grejer ute plus tre marsvin som skulle räddas undan regnet. Jag och ungarna sprang som skållade råttor ute på gräset. :-) Och sprang det gjorde jag i natt i sovrummet också... Då hade det varit kul med en dold kamera. Precis när jag skulle släcka så hörde jag hur en långbenakrank (på riktig svenska heter det harkrank) for fram i taket. Jag avskyr dessa hemska, äckliga, långbenta och onödiga djur.... Så jag gick på jakt med en handduk som jag hade tänkt snärta den hemska varelsen med. (Magnus var alltså inte hemma tyvärr...) Det hela slutade med omkullvälta lampor och illtjut ett par gånger (för det avskyvärda krypet anföll mig på ryggen) så det var tur att inte ungarna vaknade eller grannen kom inspringandes. Men jag stod som segrare tillslut. Fast det var ju bara att glömma att det gick och somna sen efter den adrenalinkicken.

Men nu till det väsentliga ;-) Igår när det regnade gjorde jag en LO till TJSC She´s so cute 36. Man skulle använda vit cardstock som bakgrund och göra själva bakgrunden själv mha stämplar, stenciler och mist t ex. Man fick inte använda blommor och det skulle vara mycket färg. Kul utmaning!!!


Titeln Sommarregn passar ironiskt nog ganska bra nu...

Kram Åsa! 

7 kommentarer:

  1. Flott LO og superkull bakgrunn du har laget! Kult at du har dokumentert sommerregnet på denne måten! Takk for at du tok utfordringen til TJSC!

    SvaraRadera
  2. Wow! Det var en häftig layout! Grönt är ju för läckert!
    Tack söta du för det fina grattiset i min blogg!! :-)

    SvaraRadera
  3. Å, denne var fin! Kjempeflott løsning!
    Takk for at du tok utfordringen min. :)

    SvaraRadera
  4. Tack för att du deltar i Allt om Scraps Bloghop. Tack för din kommentar om mina alster...alltid kul att få positiv respons på det man gör. Ser att det finns mycket fint att titta på hos dig oxå. :) Lycka till i Bloghoppandet.

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina kommentar på min blog i samband med Allt Om Scraps bloghop! Vilken läcker layout du har gjort här! Supersnygg bakgrund! Hittar mycket annat snyggt här på bloggen också. :)

    SvaraRadera
  6. Jättefin layout! Tack för att du tog dig tid att kommentera i min blogg vid Allt om Scraps bloghop.

    SvaraRadera
  7. Tack för din trevliga kommentar i min blogg - du har en jättefräsch blogg!

    SvaraRadera