måndag 28 januari 2013

I startblocken redo för bus

Hej!

Såg just att jag blev utvald att visas i bloggen inne hos Scrap-Perra från förra veckans skissutmaning. Skoj!!!

Idag tänkte jag visa en LO jag gjorde tidigare i veckan. Jag hittade en app där det finns lite skisser och även färdiga LO, gjorda efter skisserna. Denna LO är gjord efter en av dessa skisser.


Det här fotot är så talande för hur brudarna var. Det var full fart och bus hela tiden. Satt dom inte uppe i något fönster på fönsterbrädan och bankade på rutan så kunde man hitta dom i sopskåpet där de utforskade innehållet i  papperskorgen... Hittade nyligen ett foto där det syns att kaminluckad var förseglad med ett spännband... Om jag behövde göra något där jag inte kunde ha 100 % koll på dom fick jag sätta ner dom i spjälsängen... Tills dom kom på hur man klättrade ur den...
En gång när de börjat att gå så var Ebba borta. Jag frågade Elsa var hon var och hon sprang till ett skåp i köket och öppnade och där inne låg hon på en av hyllorna och flinade. Det var cirkus varje dag! :-)

Trevlig kväll!

Kram Åsa! 

3 kommentarer:

  1. Hej =)

    Men vad roligt för dig att du blivit utvald. Alltid roligt med lite uppskattning =) Tusen tack skjälv för besöket inne på min blogg det gör mig glad att se att du tittat in. Superfin LO på flickorna när dom var små och så snygt med fotot i svartvit. Härliga färger på papprena med.

    Ha det så bra kram Sandra!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ....söta som socker och låter som du haft fullt upp med dom små bustrollen! =)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej hej, tittar in alldeles för sällan märker jag nu. Bara älskar layouten i det tidigare inlägget. Supersnygg tolkning av skissen. Va kul att du blev uppmärksammad hos scrap perra. Man får liksom en kick, härligt!! Underbar Lo här också, det liksom skriker bus om dom små trollen.
    Kraaam

    SvaraRadera