fredag 18 januari 2013

Lillblommans utmaning

Hej!

Skyndade mig hem från jobbet idag för att hinna sitta lääänge vid skrivbordet och scrapa. Det var KALLT så det gick fort hem av fler anledningar :-)

Jag tänkte visa mitt bidrag till lillblommans skissutmaning i januari. Jag tände direkt på skissen och gjorde min LO förra helgen när jag var tokproduktiv....


Fotona är på mina brudar Elsa o Ebba när dom va nån månad bara. En kompis till mig säger ofta ordet sötsnören så därför fick det bli titeln på LO.

Hoppas ni får en riktigt bra helg!

Kram Åsa! 

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha ....så himla gulligt med sötsnören!!! Det ordet tänker jag nog låna!! =) Lo:n är bara såååååå himla fin!!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Japp, absolut sötsnören! Och jättefin layout! Tack för att du ville vara med! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Men...så söta. Snygg Lo oxå =)älskar rubriken.
    kram

    SvaraRadera