torsdag 10 januari 2013

Skolkort!

Hej!

Torsdag innebär ledig dag och förhoppningsvis lite tid vid scrapbordet. Ska "bara" få undan all jul och det är en del grejer... Varje gång jag ska plocka undan julen tänker jag att nästa gång ska jag inte ta fram så mycket.... Under granarna ligger det mer barr än vad det finns kvar på grenarna.
Men sen så ska jag sitta lite och pyssla.

Tänkte visa en LO på barnen och deras skolkort från i höstas.


Papper från bl.a. Fancy Pants, bokstäver Basic Grey och tejp från Yuodo och våran inredningsbutik här i Edsbyn Camillas Corner.

Ska försöka våga mig på att delta i lite utmaningar framöver. Men jag får så lätt prestationsångest när jag ser alla tokfina bidrag och så blir det ingenting från mig istället.... Men ska ge mig själv en spark där bak så det händer nåt... :-)

Tack för att ni har fortsatt titta in till mig fast det varit så skralt med inlägg! Det värmer!

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Ååh vad fint... <3 Det är allt du gör ge och för sig :-) Önskar att jag hade lite av dig i mig men jag kan iaf hjälpa till med att städa skrivbordet för det är jag bra på :-) Längesedan jag var här och tittade märker jag. Tar väldigt långt tid att kolla på allt... :-) Syns i kväll! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Lika fint som vanligt Åsa!
    Kram MariaE

    SvaraRadera