söndag 13 januari 2013

Kortskissens jubileumstävling

Hej!

Här har vi även idag en bitande kyla, -22 grader visar termometern. Det innebär att det troligtvis blir en dag vi scrapbordet idag också. Det gör ju inte så jättemycket :-) Fast det är lite synd om barnen som hade hoppats på slalom hela helgen.

Kortskissen har en jubileumstävling som jag har gjort ett bidrag till. Man skulle inspireras av en skiss och även tänka lite glitter och glamour.
Mitt bidrag blev väl inte så mycket glitter och glamour. Jag tycker det är lite svårt att få till det med glitter. Men mina blingstenar får vara mitt glitter o glamour.


Nu håller jag tummarna att mitt bidrag gillas.

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Så himla fint kort! :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. å vad kul att du hakar på å tävlar lite :-)

    jag älskar ju vitt å turkost tillsammans så de här var väldans fint :-D

    SvaraRadera