fredag 25 januari 2013

ScrapGalens januariutmaning

Hej!

Tjoho det är fredag och jag har redan hunnit tillbringa några timmar vid skrivbordet.

Inne på ScrapGalens blogg pågår en skissutmaning som jag har hakat på. Det är Ulrika som gjort den roliga skissen. Kolla gärna in hennes sida! Många fina och inspirerande alster där.

Här är mitt bidrag:


Det är min son Elliot som står modell, fast för några år sedan... :-) Jag har lite dille på att scrapa gamla kort just nu.

Hoppas, hoppas att mitt bidrag gillas!

Trevlig helg på er!

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Vilken superhärlig LO!!! =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt! Vilka härliga foton och papper du använt! Jättefin tolkning av skissen!
    Kul att du är med och tävlar hos oss på Scrapgalen.
    /DT Ulrika

    SvaraRadera