söndag 20 januari 2013

Nytt utseende på bloggen

Hej!

Jag håller på för fullt att ändra utseende på bloggen. Det är något som jag velat länge för när jag startade bloggen förra året gick det lite fort och jag har aldrig varit riktigt nöjd... Nu är jag mer nöjd men lite småsaker som jag inte kan bestämma mig över och några saker som jag inte får till.... Men jag fortsätter försöka. :-) Typsnitt på text och div rubriker har jag hunnit ändra hundra gånger snart :-) Och det lär nog bli fler...

Kram Åsa! 

3 kommentarer:

  1. MYCKET bättre och snyggare sida NU!!! Det andra va inte riktigt du kändes det som!!

    Snyggt jobbat!!

    Kram systeryster

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!!!! Tänk den som kunde det där. Jag har fått hjälp av min dotter och hennes kompis att fixa det jag har....jag kan ingenting sånt.

    SvaraRadera
  3. Det här blir supersnyggt!! Tror att det blir du som får hjälpa mig istället.

    kram kram

    SvaraRadera