måndag 7 januari 2013

Idrottskillen

Tjoho!!!

Tack, tack, tack Maritha för hjälpen med mitt bloggkrångel. Nu kan jag ladda upp bilder igen!!!!

Hoppas att ni har haft en bra jul och ett skojsigt nyår. Det har jag om man bortser från lite sjukdomar. Men nu är det slut på ledigheten. Idag började allvaret igen med jobb. Barnen har en dag kvar på sitt lov och jag hade inte tackat nej till att vara hemma med dom...

Idag tänkte jag visa den LO som jag skulle ha visat häromdagen (när jag istället fick slita mitt hår och på köpet fick ett antal gråa hår...) Den hade passat väldigt bra att visa den dagen eftersom det just då pågick en fyradagars hockeyturnering som min sons lag deltog i. Det va ifrån den som jag fick min inspiration till att göra "Idrottskillen". Och en idrottskille är han verkligen. Är han inte på träning eller match så finns det alltid nån match på tvn att följa eller nån tabell på text-tv som ska kollas.... Fast lite känner jag igen mig själv från när jag var yngre. Inte just att träna själv men att vara tokintresserad av idrott. Undrar hur många videoband med Stefan Edbergs tennismatcher jag har. :-) Och en gång fick nästan en närstående, boendes under samma tak på den tiden, flytta för att jag trodde att personen i fråga hade spelat över några intervjuer med Mats Sundin.... Ja, ja det gick över :-)  


Papper från bl.a. Kaisercraft och Panduro. Washitape från Youdo.

Det var allt för idag! Ska nu öppna ett paket från scrapfabriken som jag fick idag. Lite julafton igen!!!  :-)

Ha det bra! Kram Åsa! 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar