lördag 26 januari 2013

Veckans skiss hos Scrap-Perra

Hej!

Härliga lördag och ledighet! När klockan var halv nio hade jag hunnit tvätta och gjort en tårta så jag känner mig sjukt effektiv idag :-) Synd bara att man aldrig lyckas sova länge när man får....

Upptäckte för ett par dagar sedan att det finns veckans skiss i Scrap-Perras blogg. Eftersom jag gärna utgår från en skiss när jag scrapar så tänkte jag att jag skulle tolka den skissen.

Här är mitt bidrag:


Det är foton på min son när han är 2 och 3 år gammal. Hans pappa spelar bandy i Edsbyns IF och dom tog 5 SM-guld i rad. Så många guldhjälmar blev det... :-)

Ha en fortsatt bra lördag där ute!

Kram Åsa! 

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa så ljus och vacker din blogg har blivit! Vilken underbar fin LO på Elliot. Håller tummen för en vinst. Förstår att han måste ha trivats bra i pappas fina guldhjälmar då det begav sig =) Får hoppas att det blir fler vinster för Edsbyn i framtiden!!

    Ha en trevlig helg kram Sandra!

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Snygg tolkning av skissen!

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittar till vår veckans skiss, jättefin tolkning.

    SvaraRadera