måndag 29 april 2013

Åh jag vann!!!

Hej!

Vilken kul överraskning jag fick när jag slog på datorn nu ikväll. Jag hade vunnit inne hos That´s just so cute. Så kul!!! Det var denna LO jag vann med. Roligt med lite uppmuntran av mitt skapande.

Nu tänkte jag visa mitt bidrag till Veckans skiss. Titta in HÄR på skissen som jag har inspirerats av.


Till denna LO har jag inte använt några mönsterpapper alls utan bara washi tape och stickers och lite mist. Lite kul att göra så ibland också.

Bilderna är på Elsa när hon opererade sitt bråck som hon hade haft i flera år på magen. Det var många turer med båda bra och mindre bra läkare innan den blev av. Jag ser nu att jag har glömt skriva i månaden i texten innan jag fotade...

Grodan som är med på bild är väldigt viktig för Elsa. Hon fick den när hon låg inne i operationssalen och precis skulle sövas. Dom satte "nål" på den också så att det skulle bli lika för båda. Fast i ärlighetens namn var det nog mamman som hade behövt den, för att behöva se när de söver sitt barn är inte roligt. För att inte tala om väntan... De sa att det skulle ta ca 30-40 minuter som längst och det tog lite över en timme. Jag höll på att krypa ur skinnet innan de kom och hämtade oss. Men nu är det gjort och allt gick bra. Ett litet ärr på magen och kära "grodis" är det enda som påminner oss om bråcket.

Ha en trevlig kväll! 

Kram Åsa!  


5 kommentarer:

  1. Tack för ditt fina bidrag! Så fint med washitapen! Skönt att operationen gick bra! Jag har varit i din situation en gång och vet mycket väl hur mammahjärtat känns i det ögonblicket! Tack för ditt fina bidrag!

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt Åsa grattis :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du vann, den LO:n var ju "so cute" !! Usch, ja vad jobbigt att stå vid sidan om sitt barn i en sån situation. Vad skönt att allt gick bra till slut.
    Trevlig Valborg önskas från Uppsala - Valborgsfirandets "mekka" :)
    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Mycket smart och snyggt gjort med washitejpen!
    Grattis till vinsten hos That's just so cute! Det var en helt underbar layout, så det förstår jag!
    Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!

    SvaraRadera
  5. Underbar LO. Det är så coolt när man struntar i mönstrat papper. Tack för att du hänger på och tolkar min skiss denna veckan.

    SvaraRadera