lördag 20 april 2013

Skissedilla #206

Hej!

Då har jag hakat på en skissutmaning inne hos Skissedilla igen. Kika in där och kolla in den läckra skissen.

Här är mitt bidrag:


Har använt mig av lite spillbitar, stämplat, mistat på bubbelplast och tryckt med och lite washitape. Försöker mig på lite då och då det här med att "kladda" med färg. Blir ju så fint när man tittar på andras alster men jag lyckas inte riktigt. Tror mest det handlar om att våga släppa kontrollen lite... Får öva på det ;-)

Fotona är på Ebba och Elsa när de var med i sin första slalomtävling för ett par veckor sedan. Elsa kom tvåa och Ebba ramlade i andra åket och blev sexa (oj vilka krokodiltårar det kom när syrran fick pokal och inte hon). Men mamman va jättestolt över sina tjejer som vågade ställa upp och tävla fast de aldrig varit med i nån skidskola eller så. Där brås dom inte på sin mor...

Ha en skön dag ute i solen! 

Kram Åsa! 

1 kommentar:

  1. Utrulig herlig side! Elsker at du har brukt sterke farger til snøbilder:-)

    Tusen takk for at du deltar:-)

    SvaraRadera