tisdag 9 april 2013

Mera till YouDo

Hej!

Tänkte visa ett till bidrag till YouDo´s påskcrop som jag har gjort. Liften som jag visade häromdagen har jag försökt länka till bland kommentarerna flera gånger nu men den kommer inte upp. Vad gör jag för fel??? Om nån vet får ni gärna höra av er. Vill ju gärna delta med den...

Denna LO är med i skissutmaningen. Klicka här för att komma till skissen.


Jag har en väldigt hockeytokig son. All hockey som går att se ska ses... Lyckan var stor när han på påsklovet fick åka och se favoritlaget Linköping.

Nu håller jag tummarna att jag ska lyckas skicka in mitt bidrag först och främst...

Igår fick jag ett ryck och började med ett PL projekt... Trodde aldrig för en månad sen att jag skulle göra nåt sånt men igår började jag. Visar lite i bloggen om ett tag. Skoj va det! Tack lilla07an för inspirationen!!!

Kram Åsa! 

3 kommentarer:

  1. Oj så läcker lo :D jätte kul att du ville vara med :D Kram Dt- Johanna "pojjo"

    SvaraRadera
  2. WOOOW!!! Så himla läcker LO du gjort!!!! =) Störtskön

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Kikar runt och bara njuter. Så mycket snyggt och läckert. Du har verkligen släppt loss ditt skapande. Vart är alla blommor =)) Du inspirerar med din kreativitet (och ger mig lite ångest)
    Kram till dig

    SvaraRadera