fredag 26 april 2013

Bidrag till En liten butik

Hej!

Sitter nu färdigpackad och redo för en scrapkväll i Bollnäs som fortsätter hela dagen i morgon. Ska blir så kul!

Tänkte först visa mitt bidrag till En liten butiks månads tävling. Reglerna var följande: ditt alster måste innehålla något stämplat, något turkost och cirklar.

Här är mitt bidrag:


De största och mellersta cirklarna har jag stämplat dit. Så då slog jag två flugor i en smäll. :-) Använde en turkos mist och lite turkos washi tape.

Hoppas ni får en trevlig helg, det tänker jag ha! 

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Hejsan Åsa!

    Vilka söta tjejer och jättefin Lo. Du har fått en Award och Du hittar den i min blogg.
    Önskar Dig en trevlig helg.
    Kram Atti.



    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Vilken härlig LO där den goa bilden kommer i fokus. Många fina små detaljer, det där turkosa washitejpet fick mitt habegär att vakna =)
    Tack för att du deltar i ELBs aprilutmaning.
    Glada hälsningar, Monica

    SvaraRadera