söndag 21 april 2013

Veckans skiss v.16

God morgon!

Inte varje morgon man äter frukost halv tio... Skönt med en riktig latmorgon!

För ett par dagar sen gjorde jag mitt bidrag till Veckans skiss. Titta in här på den härliga skissen som passade perfekt för min smak.


Har använt de härliga papperna från echo park. Kan man bli annat än glad av dom... Hello life kändes som en bra titel för en nyutslagen krokus.

Nu ska hela familjen ge sig ut på en cykeltur/tussilagojakt i solen. Ha en bra söndag och tack för titten. Era kommentarer gör mig så glad!

Kram Åsa! 

6 kommentarer:

  1. Åh vad jag är glad att du kikade in hos mig så jag hittade hit. Vilka snygga layouter du gör! Jag gillar din stil.
    Önskar dig en toppendag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å så nydelig vår LO! Digger de gule splættene dine! Takk for superfint bidrag!

    SvaraRadera
  3. Härlig! Ja, vilken perfekt titel! Tack för ditt bidrag till VS.

    SvaraRadera
  4. Denna blev man glad över att se. Underbar! Tack för ditt fina bidrag till VS.

    SvaraRadera
  5. LäckerLO! Gillar de svarta pilarna och titeln, har du skurit ut den? eller är det stickers kanske? Snyggt hur som helst:)Gillar twinen. Tack för ditt fina bidrag!

    SvaraRadera