torsdag 25 april 2013

Många glasögon

Hej!

Idag visar jag ett bidrag till She´s so cute 33 inne hos That´s just so cute bloggen. Titta in HÄR! Man skulle göra en färgstark LO med kreativa vimplar.

Här är mitt bidrag:


Vimplarna på snöret har jag gjort utav washi tape. Återigen papper från underbara echo park.

Fotot har legat i flera år och väntat på att bli scrappat. :-) Har ett likadant på tvillingsyrran som jag måste göra en LO på också.

I morgon är det scrapträff i Bollnäs som fortsätter på lördagen sen. Som jag har längtat. Behöver verkligen denna träff just nu. Måste bara ta tag i packningen här på eftermiddagen. Så svårt att begränsa sig. Jag ska åka med min vän Maria och hennes bil är inte så stor så jag måste verkligen försöka packa smart. Ingen av oss är direkt känd för att ha lite grejer med... ;-)

Kram Åsa! 

4 kommentarer:

  1. :) jeg elsker solbriller selv,og nå når våren er her tar jeg gjerne på et par ved den minste lille solståle.
    Fargerik og kul Lo! Liker banneren.

    Takk for at du ville være med på GD utfordringen vår!

    SvaraRadera
  2. Hehe, herlig bilde! Flott LO du har laget.
    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvaraRadera
  3. Hehe, fantastisk bilde! Digger den lekne stilen, hærlige farger og tøff vimpel rekke.
    Takk for at du deltok i utfordringen min:)
    Ha en fin lørdags kveld:)

    SvaraRadera
  4. Fantastisk! Kult bilde, og flott oppsett med farger og vimpler!
    Takk for at du tok utfordringen!

    SvaraRadera