fredag 5 april 2013

Veckans skiss v.14

Hej!

Vi suger ur det sista av vårat påsklov. Idag har vi tillbringat härliga timmar i solen på isen. Det blev skoteråkning, fika och grillning med trevligt sällskap.

Igår gjorde jag tre bidrag till olika utmaningar. Idag tänkte jag visa mitt bidrag till Veckans skiss. Det var en skiss som skulle passa även för de som ville göra ett kort. Det var just vad jag hade tänkt att göra först, men det blev en LO som vanligt :-)


Make a wish är rubriken på denna LO eftersom Ebba o Elsa står framför just en önskebrunn och slänger i ett mynt.

Nu ska jag ta tag i lite fler foton som ligger och väntar. Ha en fortsatt skön fredag!

Kram Åsa! 

4 kommentarer:

  1. Låter underbart med era utflykter på isen! Så fin bild på tjejerna med pippitröjor :) Ser att du använt några av mina favoritpapper på LO:n. Ja, imorron bär det av till Sthlm, ska bli jättekul. Hade varit en kul idé att ses om du skulle dit också, men då vet jag att du inte kommer.
    Ha en skön helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade varit jättekul att ses men får ta det nästa år ;-) Misstänker att ni kommer att ha galet kul! Trevlig scrap-shopping-umgås helg! Kram

      Radera
  2. Vilken läcker LO!Sååå snyggt med alla lager:). Tack för ditt fina bidrag!

    SvaraRadera
  3. Jättefin LO. Gillar alla dina detaljer och lager. Tack för ditt bidrag till VS.

    SvaraRadera