måndag 15 april 2013

Me, myself & I

Hej!

Idag tänkte jag visa en layout som jag gjorde i helgen. Det är en "ego" LO, min första... Jag tycker inte alls om att var med på bild utan håller nästan alltid i kameran för att få slippa vara framför... När jag tittar igenom gamla kort så är det väldigt få där jag finns med. Jag började fundera att tänk om något skulle hända mig då har mina barn knappt några bilder på sin mamma. Så jag har fått tänka om, jag måste försöka svälja stoltheten och vara med lite på bild för mina barns skull. Därför kör jag en "Me, myself & I" LO.

Detta är även mitt bidrag till Hobbyworlds skisstävling i april. Titta in där för att se skissen.


Mina barn tycker att vi har alldeles för mycket vitt och svart här hemma men jag älskar det och ROSA... Så det fick bli färgerna på min LO.

Kram Åsa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar