söndag 28 april 2013

Skissedilla #207

Hej igen! :-) 

Lika bra att jag tar och kör mitt andra inlägg för dagen. 

Denna gång har jag tolkat en skiss från Skissedilla. Titta in HÄR och se hur den såg ut. Även denna LO gjorde jag på träffen i Bollnäs. 


Kände att jag ville ha en LO med härliga färger så jag mistade bakgrunden och använda bara några få bitar mönsterpapper. Sen bara måste jag ju använda min kära twine... :-) 

De två fotona är på mig och några av mina fina vänner. Det syns att det högra kortet är taget tidig vår och det andra på sensommaren, med tanke på tonen på huden.... 

Jag har verkligen gjort slag i saken och scrapat foton där jag själv är med på sistone. :-) 

Ha en bra dag!

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. yeahhhh great take from the sketch! Your page is so coloful! love it :)
    thanks for playing with us at skissedilla :)
    bizzzzzzzzzzzzzzzzzz

    SvaraRadera
  2. Ja nu är du ju med på varannan lo :D härligt färgglad stil på många av dina senaste alster oxå :) å de gillar ju jag :D

    SvaraRadera