torsdag 11 april 2013

Jag hann ännu en till YouDo

Hej!

Haft en skön ledig dag med scrap på förmiddagen och sen en cykeltur, lunch med en vän och sen bio med en kollega. Såg Små citroner gula. Vilken feel-good-film!!!

Fick för mig att jag skulle hoppa på en sista utmaning inne hos YouDo. Denna gång blev det Washi tape madness... Ja galet blev det kan man väl säga...


Utmanade mig själv i att snabbscrappa samtidigt. Det gick så snabbt att jag efteråt såg att jag hade vänt bakgrundspapperet lite fel... Men men :-)

Älskar detta kort på Elsa när hon är drygt 1,5 år. Hon ser verkligen ut som Toker... :-)

Mitt förra inlägg gick visst också lite snabbt för jag glömde berätta att jag hade utgått från en skiss som jag hittade inne på SWE som Webmosterhelene hade gjort. Titta gärna in till henne och beundra hennes alster.

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Galet kul, tycker jag! Kul at tdu hunnit med att göra så många fina bidrag till YouDo-croppen! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. JA en riktig liten toker ♥ gulligt ♥ Tack för ditt fina bidrag till YouDos Påskcrop ♥ Petra

    SvaraRadera