onsdag 24 april 2013

ScrapGalen i april

Hej!

Idag när jag kom hem från jobbet fanns det ett kuvert i postlådan med ett besked som jag väntat länge på. En stor tyngd lyfte från hjärtat, även om jag vet vilken resa jag fortfarande har framför mig... Av den energin fick jag ett ryck och röjde upp KAOSET i sovrummet. Dom som känner mig vet verkligen vilket kaos jag har där med mina kläder. Jag tog inte allt men lite iaf :-)
Mitt röriga skrivbord kallar jag för kreativt kaos men vet inte om röran i sovrummet kan gå under den kategorin... ;-)

Jag har gjort ett bidrag till utmaningen inne hos ScrapGalen. Det är en teknikutmaning där man ska använda sig av:

4 foton/stämplar
5 mönsterpapper
gesso
mask
metall
mist på något sätt
band/snöre

Här är mitt bidrag:


För snart ett år sedan var jag och min sambo med två vänner till New York. En helt otrolig stad som jag gärna vill återvända till. Jag hade kameran med hela tiden och fotade MÅÅÅÅNGA skyltar för jag tycker dom är så otroligt snygga. Det var väldigt svårt att bara välja ut några av fotona att använda.
Nu håller jag tummarna för att det går bra i utmaningen!

Kram Åsa! 

1 kommentar:

  1. Den här blev SÅ läcker. Den har liksom allt. Jag kan ju bara gissa vad du fick för besked...känner mig glad för dig, va skönt. Det är så härligt att höra om andras kaos =)) det måste liksom få finnas. Ses snart, kram

    SvaraRadera