fredag 12 april 2013

Veckans skiss v.15

Hej!

Härliga fredag igen! Jag slutade redan halv ett idag så jag har hunnit varva ner efter jobbet och nu ska jag ägna lite tid vid mitt skrivbord innan jag ikväll är bortbjuden på mat. Tur man har snälla vänner som tar hand om mig när resten av familjen är i fjällen några dagar. :-)

Har min vana trogen (nu mera) tolkat skissen på Veckans skiss även denna vecka. Klicka här om du vill komma till deras sida och se skissen. Jag var ganska trogen skissen denna gång. Så här blev mitt bidrag:


De underbara papperna kommer från MME. Tyckte färgerna skulle passa bra till ett foto från 70-talet. Det är jag på bilden och skulle tro att det är från 1977.

Kram Åsa! 

7 kommentarer:

  1. Så fint, gillar färgerna och hur du tolkat!! Tack för ditt bidrag till oss :)
    //Marja

    SvaraRadera
  2. Ja, dom mönstrena och färgerna passar ju klockrent till 70-talet på din fina sida :)
    hälsn /Karin

    SvaraRadera
  3. Superflott! Alt passer så bra i sammen med bilder og farger på papirene! Tusen takk for flott bidrag!

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt det var med de svarta kanterna på hexagonformerna! Kul att scrappa de där gamla fotona från barndomen! :-)
    Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!

    SvaraRadera
  5. Härligt! Älskar färgerna och mönstren du valt på papperna. Tack för att du troget hänger på VS!

    SvaraRadera
  6. Läckert med de svarta kanterna runt hexagonerna. Snygga färger! Tack för du hänger med oss på VS!

    SvaraRadera
  7. Ljuva 70-tal. Din Lo blev supernice. Tack för ditt bidrag till VS denna veckan.

    SvaraRadera