söndag 14 april 2013

Skissedilla sketch #205

Hej!

Äntligen lyser solen igen. Utanför fönstret där jag sitter nu så ser jag rakt in i en av våra rabatter och krokusarna har börjat titta upp ur jorden. Det finns hopp om våren!!!

Igår gjorde jag ett bidrag till Skissedilla för första gången.


Det är inte ofta som jag inte har en vit cardstock som bakgrund men denna gång tyckte jag att det lila papperet skulle passa bra till fotot på den vackra rosen. Den satt i en fin bukett som jag fick av en vän i veckan.

Nu är det bara att hålla tummarna! Ha en skön dag i solen! 

Kram Åsa! 

4 kommentarer:

  1. Den här blev så fin, vilken ros!! Duktig du är.

    kram

    SvaraRadera
  2. Himla snygg LO :)
    Coolt med lilla fotot nere i hörnet *me like*

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  3. Så underbart härligt du har valt papperna till dessa ljuvliga foton :)
    Önskar dig en fin vecka! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  4. Flott med alle lagene under bildene.
    Fine farger som får frem bildene.
    Takk for at du deltar!

    SvaraRadera