söndag 7 april 2013

YouDo´s påskcrop

Hej!

Återigen kräksnöar det utanför fönstret. Det enda positiva med det är att jag kan sitta inne och scrapa ett tag utan dåligt samvete.

Idag har det blivit två LO, båda till YouDo´s påskcrop. Klicka in där och häng på nån av alla roliga utmaningar du också!  Den ena LO tänkte jag visa idag. Jag har liftat underbara Umenorskans LO. Jag är ofta inne på hennes blogg och beundrar layouterna. Klicka HÄR för att titta in till henne!


Jag liftade hela hennes tänk med upplägget och så. Mina rosa stämplar syns lite dåligt på fotot tyvärr. Känner mig faktiskt riktigt nöjd med mitt resultat. Älskar färgerna och lager på lager känslan. Fast vi bor ju i Sverige så då kanske man inte ska säga så... ;-)

Fotot är på Ebba och Elsa från skärtorsdagen när de var påskgummor. 


Nu håller jag tummarna för att det ska gå bra i tävlingen! 

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Gillar!!! En jättebra lift av orginalet tycker jag. Håller tummarna för att du vinner :) //Carina

    SvaraRadera
  2. Jättefin och jag tycker verkligen att du ska var nöjd, jag blev nöjd med min LIFT med.

    SvaraRadera