söndag 28 april 2013

Scrap-Perra v.17

Hej!

Vaknar upp med ett leende på läpparna efter en fantastiskt rolig helg i Bollnäs med scrap hela dagen igår och i fredagskväll. Tusen tack tack till Jessica, Helena och Kerstin som ordnar träffarna!!!
Jag hann nästan göra färdigt sex layouter och tre kort. Känner jag mig nöjd med. Man måste ju trots allt hinna prata en massa och äta godis och fika också... :-)

En av mina LO var till veckans skiss inne hos Scrap-Perra.


Skissen denna vecka var väldigt stilren och enkel så jag gjorde en LO i CAS-stil. Jag har fastnat lite för det här enkla stilrena just nu.

Fotot är på mig och min sambo som våran son tog i somras. Det är inte så vanligt att vi är på bild samtidigt eftersom jag står bakom kameran till 99%.

Nu ska vi tag i lite städning och röjning både inne och ute. Jag återkommer senare under dagen med ännu en LO... :-)

Kram Åsa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar