tisdag 23 april 2013

En tag till månadens utmaning

Hej!

Blev igår utvald till veckans val inne hos Scrap-Perra med min LO Kalaskul med läsk. Skoj!

För ett bra tag sen nu gjorde jag ett bidrag till Månadens utmaning. Man skulle göra en tag med bestämda vårfärger. Den skulle även innehålla minst en blomma. Jag har tvekat länge till att skicka in den och visa den i bloggen så härom dagen gjorde jag en ny istället. Den blev jag mer nöjd med så den får det bli. Klicka här för att se vilka färgerna är.


Det är mitt första försök att "kladda" så här med lite mister och så. Va rätt kul ändå även om jag inte är helt frälst... :-)

Kram Åsa! 

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig Tag du gjort.Tycker absolut att du skall fortsätta "kladda"
    Tack,för din medverkan hos Månadens utmaning!

    SvaraRadera
  2. Tycker du har lyckats jättebra med "kladdet"! Tags är ju så kul att göra.
    Vad roligt om vi kan ses på nästa Stockholmsträff! :)
    Kram Karin

    SvaraRadera